Pasen bij de Paus - Reisverslag uit Rome, Italië van Anouk Berg - WaarBenJij.nu Pasen bij de Paus - Reisverslag uit Rome, Italië van Anouk Berg - WaarBenJij.nu

Pasen bij de Paus

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 April 2010 | Italië, Rome

Mijn eerste werkweek zit erop. Ik heb kennis gemaakt met mijn professor, en mijn eerste bezoeker gehad.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in mijn onderzoek. Ik ga de komende tijd de relatie onderzoeken tussen insomnia en self efficacy. Oftewel, het gevoel dat de patiënt heeft in hoeverre deze zijn slaap kan beïnvloeden en de ernst van de insomnia.

Verder heb ik een heel leuk weekend gehad. Lisanne kwam me opzoeken en samen hebben we Rome onveilig gemaakt. We hebben zo ongeveer alle hotspots gezien die je in een weekend kan zien. Het was natuurlijk paasweekend dus hebben wij ook in de stromende regen op het sint Pietersplein gestaan, en de zege ontvangen :)
Het was super gaaf en super gezellig!
Hier zijn de foto's te zien:

http://www.mijnalbum.nl/Album=QBWEGYKD

Heel veel liefs, en tot snel!

  • 07 April 2010 - 09:57

    Roos:

    Ik hoop dat zijn zege gelukbrengt :)

  • 07 April 2010 - 11:22

    Rhea:

    Superleuk! En het ziet er al zo zomers uit daar... Beetje jaloers wel, al is de winter hier ook voorbij :D

  • 07 April 2010 - 13:30

    Jelle:

    Hier begint het langzamerhand ook steeds beter te worden. Fijn dat het zo gezellig was met Lisanne. Volgens mij werkt de link naar je foto's niet.

  • 07 April 2010 - 15:18

    Carli:

    Dag Anouk,

    Bedankt voor je berichtje op mijn weblog. Ik had bedacht dat het handigst is om via jouw eigen weblog te reageren. Leuk idee om een keertje wat te eten of te drinken :-).
    Heb je misschien een facebook of iets dergelijks om je te contacten?

    Groetjes, Carli

  • 07 April 2010 - 15:34

    Anouk Van Den Berg:

    Als je de link helemaal copieert (dus inclusief die letterrij erna) dan werkt het wel.
    Ik zal volgende keer proberen om er een hele link van te maken.

    Kus

  • 07 April 2010 - 19:07

    Ineke B:

    Ben toch wel heel nieuwsgierig naar de oranje paraplu op het Sint Pietersplein, maar je advies werkt helaas niet. Lisanne vandaag enthousiast aan de telefoon gehad. Gezellig hoor! Is het italiaanse voedsel lekker?

  • 07 April 2010 - 19:14

    Anouk Van Den Berg:

    www.mijnalbum.nl/Album=QBWEGYKD

  • 08 April 2010 - 09:38

    Myriel:

    Gaaf, joh! Die foto's! Jullie hebben echt heel veel gezien in een weekendje, inderdaad!

    De link werkte met aanklikken inderdaad niet, maar met kopieren en plakken wel bij mij.

  • 09 April 2010 - 11:38

    Jelle:

    Met copy-paste werkt de link nu prima. Hele leuke foto's!!
    Je kan nu het vlaggetje van Vaticaanstad toevoegen.

  • 09 April 2010 - 19:24

    Willemien:

    Klinkt gezellig!:D Ik heb vandaag m'n eerste bootjesdag van het jaar in Leiden gehad en heb nu een heerlijk rozig koppie. Jij zal ook wel een lekker kleurtje hebben;) Have fun! xx

  • 14 April 2010 - 16:42

    An:

    Heee Anouk, zo te lezen/zien vermaak jij je daar wel :). Ik hoop dat je begeleider een beetje leuk is, je onderzoek lijkt me iig interessant! Goed om te zien dat je mr jansen ook een beetje met je meedraagt ;). Heel veel plezier daar! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Lang lang geleden bedacht een lief klein meisje dat het wel eens leuk zou zijn om naar Zuid-Amerika te gaan. Kleine meisjes worden groot en ze begon dit idee steeds harder uit te spreken. Nu is het dan zo ver. Na vele veranderingen in de reisplannen ga ik dan een talencursus, vrijwilligerswerk en rondreizen door peru. Het klinkt een beetje alsof ik alles daar wil doen wat mogelijk is en niet kan kiezen voor 1 ding. En dat is eigenlijk ook wel zo: 'the story of my life!' Ik wil alles wel doen en probeer dan ook alle kansen aan te grijpen die zich mij voor doen. De voorbereidingen zijn dus in volle gang: PERU, HERE I COME!

Actief sinds 01 Aug. 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 23878

Voorgaande reizen:

26 Maart 2010 - 05 Juni 2010

De droom van Rome

11 September 2009 - 11 December 2009

Opzoek naar avontuur!

Landen bezocht: